Subject: Kärla liivakarjäär
From: Caspar Rüütel <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 13:58:40 +0300

Tervist Hr Kallas!

Keskkonnaamet saatis meile oma 18.10.2024 kirjaga nr DM-128827-10
Transpordiameti 09.08.2024 seisukoha (kiri nr 7.1-7/24/13893-2 ), mis
puudutas kavandatavat Kärla liivakarjääri ja tulevikus planeeritavaid
mahasõite Sõmera-Kärla-Uduvere riigiteele nr 21118.

Saadame Teile omapoolsed nägemused, millistest kohtadest võiks tulevikus
mahasõite kavandada (vt manused). Palun andke tagasisidet, millised
asukohad oleksid Transpordiameti nägemuse kohaselt kõige sobilikumad?

Eelistatult võiks olla kooskõlastatud 2 mahasõitu, et vajadusel tekitada
karjääri sisse ja väljasõidul ringliiklus (tühi kallur ühest mahasõidust
sisse ja koormaga teisest väljasõidust välja). Kuidas täpselt karjääri
transport korraldatakse lahendatakse ära maavara kaevandamise projektis
ning sh mahasõidu (mahasõitude) ehitusprojektiga, mis nii või teisiti
tuleb TRAM-ga kooskõlastada.

Paneksime Teie vastuse infosüsteemis Kotkas menetlusdokumentide juurde,
mistõttu mäeeraldise plaani muutma ei hakkaks, vaid Teie vastus jääb meile
siduvaks edasise menetluse käigus.

Tagasisidet ootama jäädes!

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.